سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق یعنی ح ، سین ، یاء و نون

ای خلایق بنویسید به سنگ لحدم / من فقط عشق حسین ابن علی را بلدم // ننویسید که او نوکر بدبختی بود / بنویسید که او منتظر مهدی بود

دانشگاه اراک-خوابگاه امیرکبیر

* قشنگ ترین و بهترین دستاورد این اردوی چند روزه محفل انس با قرآن بود.با دیدن ز.درویش زاده متوجه شدم که یکی از برکات انس با قرآن آرامشه.هنوز هم به اون آرامش و مهربونی طمآنینه زهرا غبطه میخورم. همه جا و در همه حال قرآن کوچک سبزش کنارش بود.

انشاءالله که به برکت این ماه مبارک من نیز چنین گردم که مفارقت از قرآن برایم محال باشد.

* برنامه " شبی با شهدا " نقطه عطف طرح ضیافت بود که به نظر بنده عاری از هر گونه عیب و نقص بود.

* کلاس مفاهیم به همراه استاد خوبش آقای رجبی باعث شد که در توقعاتم از همسرم علی الخصوص در بحث مهریه تجدید نظری در تفکراتم داشته باشم.

* کلاس متون با استاد ابراهیمی راد فوق العاده بود.هم ایشون استاد توانا و باتجربه ای بودند و هم مباحث انتخابیشون و شبهات مطرح شده در کلاسشون گامی مؤثر در آگاهی به جوانان بود و همه دانشجویان با هر تیپ فکری از ایشون و کلاسشون کاملآ راضی بودند.

* کلاس اخلاق با استاد بیات اگر چه بسیار بی نظم بود و خط مشی مناسبی نداشت اما دست کم دیدگاه منفیِ من رو درباره نهاد رهبری و مسئول آن نهاد که حاج آقا بیات هستن کلآ تغییر داد.

* فیلم " شور شیرین " از معدود برنامه هایی بود که تآثیر خود را با نهایت قدرت بر بچه ها گذاشت خصوصآ کسانیکه شاید اسم شهید کاوه را تا به حال نشنیده بودند.انتهای فیلم که بچه های حاضر در سالن یک صدا فریاد میزدن " کاوه دوستت داریم،کاوه دوستت داریم... " در پوست خود نمیگنجیدم و خوشحال بودم که شهدا باز هم گل کاشتند.

اگر چه فیلم شور شیرین از لحاظ کیفی حاوی استانداردهای کافی نبود اما باز هم جای شکرش باقیست که شاهد چنین فیلمی در سینمای کشور بودیم،باشد که شور شیرین مشعل شهدا را در سینما پر فروزان تر گرداند.

* پخش مستند " میراث آلبرتا " تکراری اما تفکر برانگیز بود.

* از سخنرانی استاد دهقان نیز همچون قبل لذت و استفاده کافی و وافی را بردم.

__ متاسفانه سایر برنامه ها ضعیف.... کادر اجرایی ضعیف .... کیفیت غذاها ضعیف....__



نوشته شده در شنبه 91 مرداد 21ساعت ساعت 4:38 عصر توسط دلسوخته حسین| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin