سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق یعنی ح ، سین ، یاء و نون

ای خلایق بنویسید به سنگ لحدم / من فقط عشق حسین ابن علی را بلدم // ننویسید که او نوکر بدبختی بود / بنویسید که او منتظر مهدی بود

بسم رب الحسین

جناب سلمانی راست میگوید:

زمان دردناک ترین واژه هاست...

و زمان چه میداند از شوق دیدن توست،

که دیگر نفس کم نمی آورم

این روزها با دل و احساسم

صبر را تمرین میکنیم...

زمان دردناک ترین واژه هاست ....

و من هر روز مرور میکنم لحظه ی وصال را

و تمنا میکنم پاسخ دهی شیدایی ام را

و هر روز مزمزه میکنم ثانیه های التهاب را

و در آغوش میگیرم تیرهای ستیر اضطراب را

و نوازش میکنم انقلاب های خاتم کاری را

و زمان دردناک ترین واژه هاست ....

و من آشفته میکنم

بغض های فرو خورده ام را در دستان باد ...

و آرام آرام گریستن سر میدهم

و ضجه هایم را در آستین هایم پنهان میکنم ....

برای روز مبادا...

احتمال است دیگر!!

" جمال عشق تو را بی نقاب میخواهم "

این روزها شده ام بغض روی بغض

و ای کاش زمان می دانست چه دردناک واژه ای ست ...

و من هر روز مدام زمزمه میکنم آرزوهای محالم را

و بلند بلند میخوانم:

بهتر از این؟ که کسی لحظه ی پابوسی تو

نفس آخر خود را بکشد پا نشود

و زمان چه میداند،

حجم مالامالِ دل تنگی یعنی چه؟!!

آنقدر لبریز

که حتی نتوانی

بدون بغض بگویی حسین

و من هر روز خیال می بافم

که عاشقی ام را به پایت می ریزم

و تو حواله ام میکنی

به خودت....

و من پَر میکشم تا آستان خون رنگی ات

به راستی که زمان دردناک ترین واژه هاست ....

 

دائم دلم از این و آن سیر می شود

دارد زمان رفتن من دیر می شود

یک کربلا ببر که حسرت به دل شدم

دارد گدای مادرتان پیر می شود



نوشته شده در جمعه 92 اردیبهشت 20ساعت ساعت 1:0 صبح توسط دلسوخته حسین| نظر

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin